کلاس ما

وبلاگ اطلاع رسانی به دانشجویان و ارتباط با آنان

کلاس ما

وبلاگ اطلاع رسانی به دانشجویان و ارتباط با آنان

این وبلاگ به منظور هماهنگی، اطلاع رسانی و در اختیار قرار دادن فایل های آموزشی کلاس های درس برای دانشجویان راه اندازی شده است.

  • ۰
  • ۰

با سلام و احترام خدمت همه ی دانشجویان عزیز، امیدوارم حال همگی خوبه باشه و سرشار از انرژی باشید.

همان طور که در توضیحات وبلاگ نیز آمده است این وبلاگ به منظور اطلاع رسانی به شما عزیزان و اشتراک گذاری کتاب ها، جزوه ها، مقالات، تمرین ها و اسلایدهای تدریس شده بر روی کلاس های درس و همچنین دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما طراحی شده است. امید است که با بیان از نظرات خود، بنده را در راستای بهبود هر چه بیشتر کلاس های درسی یاری نمایید.

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • مسعود بایمانی

نظرات (۱)

  • محمدرضا دورقی
  • سلام 

    در چند سال اخیر روش تدریس های مختلفی رو از اساتید دانشگاه دیده و تجربه کردم 

    از طرفی من هم تدریس میکردم - از روش آموزش شما در سکشن روز دوشنبه که حاضر بودم بسیار لذت بردم راههای رسیدن به خدا رو بسیار کوتاه تر و حرفه ای تر نمودید که برای تمام دانشجویان چه کسانی که مثل من به برنامه نویسی وطراحی آشنایی کامل دارند و چه آن دسته از دوستان که آشنا نیستن 

     جناب آقای بایمانی اصولا من خیلی کم پست میزارم اما از سیستم آموزش تان فوق العاده خوشم اومد دقیقا به مانند شما من سعی کردم آموزش هایم را به دانشجوهایم پیاده سازی کنم و این تشابه برایم جالب بود و میدونم پشت این تدریس عشق و علاقه است 

    موفق باشید برادر گرامی 🌹

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی